Opening Te land, ter zee en in de lucht

U bent op zaterdag 28 januari van harte welkom bij de feestelijke opening van Te land, ter zee en in de lucht. In deze tentoonstelling begeven kunstenaars zich buiten de gebaande paden . Hun voertuigen zoeken het spanningsveld op tussen vorm en functie, realiteit en droom. Tussen wat is en wat kan zijn.

Ontdek fantastische voertuigen in het Gorcums Museum!

Programma
Wilt u tijdens de opening met ons mee op reis door het museum? Zorg dan dat u uiterlijk 14.15 uur klaarstaat in de vertrekhal aan de Grote Markt 17. Daar ontvangt u een ticket en instructies voor een bijzondere reis te land, ter zee of in de lucht!

Liever zelf de expositie ontdekken? Dat kan ook! U bent vanaf 15.30 uur van harte welkom voor een bezoek aan het Gorcums Museum inclusief een borrel.

Opening tentoonstelling

Grote Markt 17