Verbouwing openbare toiletten

Vanaf Pinksteren is er in het museum meer bedrijvigheid dan normaal, want de toiletten worden verbouwd!
De openbare toiletten die zich beneden in de hal bevinden zijn tijdelijk buiten gebruik. Deze worden volledig getransformeerd naar nieuwe toiletten met een prachtige speciaal ontworpen inrichting.

De verbouwing zal duren tot de bouwvakantie. Tijdens de openingstijden van het museum zal er doorgewerkt worden aan de toiletten, wellicht dat u enige overlast ervaart van de verbouwing. De werkzaamheden die het meeste geluidsoverlast veroorzaken zullen zo veel mogelijk in de ochtend plaats vinden. Zodat er in de middag wat meer rust heerst voor een museumbezoek.

En natuurlijk is de mogelijkheid om naar het toilet te gaan er nog steeds. Aan de kant van de Groenmarkt zijn tijdelijke openbare toiletvoorzieningen geplaatst. Hier mogen de bezoekers van het Gorcums Museum ook gebruik van maken.

Benieuwd naar de voortgang van de verbouwing? Houd dan onze socials in de gaten!