Gesloten: vacature creatieve publieksmedewerker

Gaat jouw hart sneller kloppen van kunst? Geloof je dat verhalen over het verleden kunnen bijdragen aan het begrijpen van het heden? En denk je dat jij het in je hebt om door middel van activiteiten en de inzet van media het Gorcums Museum bij een breed publiek onder de aandacht te brengen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Vanuit het hart van de Allermooiste Vestingstad van Nederland biedt het Gorcums Museum een unieke combinatie van erfgoed en hedendaagse kunst. Met een bevlogen team en een grote groep vrijwilligers zetten we ons dagelijks in voor het uitdragen van inspirerende presentaties en verhalen. Om ons publiek nog beter te bereiken zijn wij op zoek naar een creatieve teamspeler met een vlotte pen.

Wanneer jouw interesse is gewekt voor deze functie, willen we je heel graag ontmoeten!

Correctie 16-3-2023: de functie is inmiddels vervuld.