Workshop: ‘kijken en tekenen naar beweging’

Beeldend kunstenaar Guusje Kaayk en breakdancer Redo (Redouan Ait Chitt) verzorgen samen de workshop ‘Kijken en tekenen naar beweging’. Deze workshop sluit aan op de tentoonstelling ‘On the Move’ die nog t/m 22 november 2020 in het Gorcums Museum is te zien.

Wat gaan we doen?
Tijdens deze workshop neemt Redo je mee in de wereld van Breakdance en laat je de vrijheid ervan beleven. Beeldend kunstenaar Guusje Kaayk leert je hoe je deze prachtige bewegingen kunt overbrengen op papier.
Kijken is de basis van tekenen en volgens het motto van Guusje kan iedereen tekenen.Kijk en beleef de expressie en de schoonheid van de dans en laat het krijt de weg van je beleving gaan.

Interesse, meld je dan nu aan
Aanmelden voor deze workshop is noodzakelijk en kan door een mail te sturen naar:gorcumsmuseum@gorinchem.nl o.v.v. tekenworkshop 11 oktober. Het maximale aantal deelnemers is 15 personen.

De deelnemers mogen zich op 11 oktober melden bij de balie van het Gorcums Museum en betalen daar de deelnamekosten. Daarna zijn zij welkom in de culturele ontmoetingsplek: ‘In de Ruimte’, gevestigd Botersteeg 10-12 in Gorinchem (op loopafstand van het museum).

Alleen aanschouwen?

Durf je het tekenwerk niet aan, maar wil je wel getuige zijn van deze gebeurtenis? Dan ben je als toeschouwer ook van harte welkom. (Hieraan zijn geen kosten verbonden) Houdt er rekening mee dat we de coronamaatregelen in acht moeten nemen en dat daardoor het aantal toeschouwers beperkt is.

Lees meer over Redouan op www.iamredo.com. Voor meer informatie over Guusje ga je naar www.kaayk.nl

Workshop: Kijken en tekenen naar beweging

In de culturele ontmoetingsplek : 'In de Ruimte' gevestigd in de botersteeg 10-12 Gorinchem

11 oktober 2020