Urban foto safari 14 augustus gecanceld

Wegens de weersverwachtingen (hoge temperatuur) wordt de Urban Fotosafari van zondag 14 augustus gecanceld. Deze activiteit wordt later herhaald!

In de expositie Boeiend?! 1572 speelt fotografie een belangrijke rol: met de lens als kader bepaalt een fotograaf wat hij de toeschouwer laat zien. In de workshop urban fotosafari neemt fotograaf Johannes van Camp je mee op reis door de binnenstad.

Tijdens een wandeling leer je met andere ogen te kijken naar de natuur in de stad, en naar plekken waar de geschiedenis nog doorschemert in het straatbeeld.  Tijdens de ontdekkingstocht krijg je tips hoe je dit alles met je smartphone kunt vastleggen. Boeiend?! Zeker! Hou onze website in de gaten voor meer informatie over de Urban Fotosafari op herhaling.

Urban foto safari GECANCELD

Gorcums Museum