The Great Realisation, een live interactieve experience

Een LIVE interactieve ervaring waarbij het mede-creëren van een nieuwe manier van zijn mogelijk wordt. Ontmoet de visuele kunstenaar DJ Dharma en gids Dorine van der Wijk met virtual reality headsets tijdens CultuurNacht Gorinchem waar je:
• een manier ontdekt om in je flow te zijn
• je essentie verkent
• de onderlinge verbondenheid van het zijn ervaart
• een cultuur van co-creatie beleeft

Op de Doe Zolder van het Gorcums Museum is er tijdens de expositie Rondom 3D een VR-bril te vinden. Ontdek met behulp van de VR-bril de virtuele kunstwereld! Met het programma Openbrush kan je digitaal 3D tekenen. Tijdens de Cultuurnacht kan je deze digitale wereld ontdekken onder begeleiding van gids Dorine van der Wijk en kunstenares DJ Dharma. Dorine helpt je met het opstarten van de bril en geeft je de nodige uitleg. DJ Dharma zal niet fysiek aanwezig zijn, maar geheel digitaal!

Tijdens de Cultuurnacht van Gorinchem is de interactieve ervaring drie keer te volgen. Per ronde kunnen er maximaal vier deelnemers meedoen:

• Eerste ronde: 20:30 uur tot 21:15 uur
  • Tweede ronde: 21:30 uur tot 22:15 uur
  • Derde ronde: 22:30 tot 23:15 uur

U kunt zich op de avond zelf bij de balie aanmelden voor een ronde. Let op! Er zijn maar 4 plaatsen per ronde beschikbaar.

The Great Realisation, een live interactieve experience

Gorcums Museum, 3e etage