Culturele Zondag en Cultuurcafé in het museum

SAVE THE DATE – Op 11 december vindt het Cultuurcafé plaats in het Gorcums Museum, tijdens de Culturele Zondag. Op deze dag bieden we niet alleen een programma vol activiteiten rondom ons najaarsprogramma Gorcums Goed, maar nemen we ook afscheid van onze huidige historische presentatie. Over de vernieuwingsplannen van het Gorcums Museum vindt u binnenkort meer informatie onder het kopje ‘Zien en Doen’.

Programma 11 december

13.30 – 14.00 uur Lezing door kunstenaar Feline van Hoogdalem

14.00 – 14.30 uur Lezing door kunstenaar Gaby van Reeuwijk

14.30 – 16.30 uur Cultuurcafé met muziek en een drankje

Cultuurcafé

Wat leeft er? Hoe kunnen we elkaar versterken? Hoe kan cultuur daar een rol in spelen en van ons allemaal worden? Regelmatig worden inloopmomenten voor inwoners georganiseerd, op wisselende locaties bij lokale culturele partners. Onder het genot van een hapje en een drankje, vaak muzikaal omlijst of met een optreden van de stadsdichter. Het Cultuurcafé vormt een laagdrempelig platform voor creatief samenzijn, waar inwoners en cultuurmakers elkaar kunnen ontmoeten.

• Wat

Culturele zondag en Cultuurcafé